dinsdag 17 juli 2018

Momo in Noord-Nederland

Vorige week hebben we een leuke tweedaagse trip
naar Noord-Nederland gemaakt.

Eerst bezochten we de Zaanse Schans met haar oude windmolens.

 Daar mocht ik poseren met Nijntje!

Deze boot vond ik nogal groot voor mij alleen!
Ik begreep niet waarom ik daarin werd gezet.
Je ziet mij amper zitten, toch?

Ons logement was bij Edam.
Heel rustig en landelijke omgeving!
Wel een stijl kiekentrapje naar beneden...

De volgende morgen zijn we naar de Edamse kaasmarkt gegaan.
Het was er nogal druk maar wel gezellig.
Dit arm schaap stond stokstijf van de warmte,
met zijn ongeschoren wintervacht.
Ik had er mee te doen.

En in de namiddag zijn we naar Delft gegaan.
 Allemaal leuke plaatsen!
Overal werd ik aangesproken en geaaid.

Op onze terugweg nestwaarts
bezochten we nog een park speciaal voor mij:
het Westduinpark bij Den Haag.
 Dat was heel leuk! Daar mocht ik zomaar vrij rondlopen.
  
Allemaal voor herhaling vatbaar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten